Pages

Greenery

Greenery to kolor roku 2017. Stał się on motywem przewodnim najnowszej aranżacji wnętrz apartamentu. Kolor zielony w wielu jego odcieniach nierozerwalnie wiąże się roślinnością. To właśnie motywy roślinne pojawiają się głównie na okładzinach ściennych. Rozpoczynając pracę nad wnętrzami apartamentu stworzyłam tablicę inspiracji, która od razu pozwala nakreślić kierunek projektowania.

dacon-design-architekt-Wrocław-greenery-aranżacja-wnętrza-motyw-roślinny

Pierwszym wnętrzem apartamentu była sypialnia wraz z przynależną łazienką. Na ścianę główną łazienki wybrałam kolekcję płytek Jungle Animaliér marki Ornamenta. Na pozostałych ścianach i podłodze płytki o fakturze kamienia z serii Brave Atlas Concorde. Całość uzupełniona ceramiką i armaturą o prostych kształtach.

dacon-design-architekt-Wrocław-greenery-aranżacja-wnętrza-motyw-roślinny

Między łazienką a sypialnią - przeszklona ściana z drzwiami przesuwnymi. Na podłogę w sypialni zaproponowałam dębowy parkiet jodłę francuską. Wygląda niezwykle elegancko :)

dacon-design-architekt-Wrocław-greenery-aranżacja-wnętrza-motyw-roślinny

Dobrego dnia!

1 komentarz:

  1. wow, kompozycja robi wrażenie, bardzo podoba mi się dominacja zieleni w wystroju wnętrza :) taka aranżacja budzi pozytywne myśli. Mi w doborze materiałów i projekcie pomogła firma http://www.bartycka24.pl/ polecam serdecznie bo warto się u nich zapatrzeć w potrzebne materiały, bardzo konkurencyjne ceny i świetna jakość.

    OdpowiedzUsuń