Pages

Design Trends 2016

Na początku stycznia tego roku pisałam o trendach w kolorystyce na rok 2016. Dziś chciałabym przedstawić trendy we wzornictwie. Na stronie archiproducts.com  wytypowano 71 produktów wpisujących się w tegoroczny trend. Wśród nich: biurka, komody, stoliki, krzesła, lamy. Bardzo cieszy mnie fakt, że wiele z tych produktów, zostało zaprojektowanych i wykonanych z naturalnych materiałów. Myślę, że większość z tych przedmiotów posiada cechy dobrego designu, które zostały określone przez niemieckiego projektanta - Dietera Ramsa w roku 1970. A są nimi m.in.: innowacyjność, użyteczność, estetyka, ponadczasowość, prosta forma. Wśród 71 produktów wybrałam te, które podobają mi się najbardziej.

Dacon-Design-architect-Design-Trends-2016-archiproducts


Jako projektant chciałabym, aby moje projekty też posiadały takie cechy. Myślę, że droga przede mną daleka i będę musiała doskonalić się przez całe życie. Ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby troszkę pomarzyć i wyobrazić sobie, że choć jeden z projektów znalazł się na liście Design Trends ;-)

Dacon-Design-architect-table-commode
Serdeczności :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz